Į parduotuves atkeliavo lietuviškų pomidorų derlius – augintojai sako, kad tai tik pradžia
Pavasaris jau lepina šiltais saulės spinduliais, o parduotuvių lentynos pildosi šviežio derliaus produktais, kurių tarpe – lietuvių užauginti pomidorai.
Gerai žinomas pasakas „Gražuolė ir pabaisa“ bei „Bjaurusis ančiukas“ menančios socialinės iniciatyvos sumanytojai vartotojus kviečia išgelbėti net 100 tonų originaliai nuaugusių daržovių ir taip sumažinti išmetamo maisto kiekius.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslo-poziuris/verslas-pranesa/isskirtines-darzoves-grazuole-ir-pabaisa-bei-bjaurusis-anciukas-jau-parduotuviu-lentynose.d?id=87428875
Pavasaris jau lepina šiltais saulės spinduliais, o parduotuvių lentynos pildosi šviežio derliaus produktais, kurių tarpe – lietuvių užauginti pomidorai.
Daržovių augintojai pastebi, kad lietuviai tampa vis išrankesni pomidorams, todėl kasmet daugėja egzotinių rūšių pomidorų. Švieži lietuviški pomidorai, pasak prekybininkų, įsibėgėjant vasarai įsitvirtina tarp paklausiausių sezono daržovių. Prekybos tinklo „Maxima“ atstovai dalinasi patarimais, kaip nusipirktus pomidorus namuose ilgiau išlaikyti šviežius.
Plastiko tarša yra vis dar viena aktualiausių šių dienų aplinkosaugos problemų, kurią sprendžia socialiai atsakingos įmonės. „Kietaviškių gausa“ – pirmieji Lietuvoje pasiryžo plastikines salotų pakuotes pakeisti į draugiškesnes aplinkai. Net 80 procentų plastiko nuo vasario mėnesio pakeis popierius, plastikinio vazonėlio taip pat nebeliks. Šis „Kietaviškių gausos“ sprendimas – tai didelės ir ilgalaikės įmonės strategijos dalis, kurios tikslas – per penkerius metus atsisakyti visų plastiko pakuočių.